thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Chilling romance.

Publicerad 2012-11-24 14:55:35 i K-film.,

Hej! :)

För några dagar sedan såg jag på Chilling Romance / Spellbound, en koreansk film.
 
 
Ända sedan barndomen har Kang Yeo-Ri sett spöken. Det har fått alla runt omkring henne att fly sin väg då spöken har en tendens att skrämma alla hon bryr sig om. När hon en dag möter magikern Ma Jo-Goo och acceterar hans förslag om att jobba tillsammans med en skräckshow ändras hennes liv för gott.

Jag måste säga att jag vart lite överraskad när jag läste om den här filmen. Jag trodde den skulle vara lite sådär löjligt romantisk och så men var tvungen att ändra mig. Jag skrek rätt ut flera gånger för det vart för läskigt. Trots det älskade jag filmen och skulle nog kunna se den igen utan problem.
 

Kommentarer

Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Publicerad 2012-11-27 09:39:38

Coolt omslag iallafall! Och den lät rätt bra, även om jag troligtvis inte skulle fatta något..? :P Haha.

Kolla min blogg förresten, du har fått ett Award! ;)

Svar: Det är bara att leta upp den på internet med engelsk text så är det inga problem. Jag fattar ju noll av koreanska så det är nödvändigt :)
Anna Gavlén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela