thewindblows

Med en kärlek för Asien!

'Cus I'm unbreakable!

Publicerad 2012-05-05 05:31:07 i Koreansk musik.,

Hej! :)

Tycker väl det kan vara dags att skriva något här nu.
Jag har egentligen inte så mycket att berätta. Är alldeles för trött för att gå igenom mina bilder från den senaste veckan och visa vad jag har sysslat med, det får vänta tills imorgon.

Vad händer idag då? Faktiskt ingenting, rätt skönt. Om ett tag ska jag ta och cykla till Tenjin med min böcker, sätta mig på Starbucks och plugga ett tag. Jag klarar inte av att plugga en längre stund i min lägenhet, så mycket annat som distraherar mig så det är betydligt bättre att göra det någon annanstans. Starbucks är favoritplatsen! :)

Favoritlåten för tillfället.
B.A.P - Unbreakable


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-05 11:41:18

Sv; Hej! Ehehehe jag kan tänka mig det, man blir fan deprimerad! :3 Hur är det med dig? :)

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-05-05 11:41:44

Sv; Hej! Ehehehe jag kan tänka mig det, man blir fan deprimerad! :3 Hur är det med dig? :)

Postat av: Klara

Publicerad 2012-05-05 16:59:16

Hej! Skönt att se att allt är bra i Japan! Tänkte tipsa om ett helt nytt program för trafikbyte, http://www.maxtrafik.se/?ref=2



Jag tror att det kan bli Sveriges bästa, så passa gärna på att registrera dig! Ha en fin kväll!

Postat av: Julia

Publicerad 2012-05-05 19:50:19

Hej, jätte fin blogg!

Det skulle vara jätte roligt om du var med och tävlade om ett valfritt mobilskal hos mig.

Direkt länk:

http://lullzz.blogg.se/2012/may/tavling-valfritt-mobilskal.html

Kram!

Postat av: Enander

Publicerad 2012-05-06 09:37:05

Delta gärna i min veckans bloggtips tävling =)

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-05-06 10:42:01

Sv; Härligt att höra! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela