thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Ikemen desu ne

Publicerad 2011-10-01 12:10:46 i J-drama.,

Konnichiwa! :)

Namn: 
Ikemen desu ne


Avsnitt: 11

År: 2011

Skådespelare: Takimoto Miori, Tamamori Yuta, Fujigaya Taisuke, Yaotome Hikaru.

Handling: En remake på You're Beautiful, ett koreanskt drama från 2009. Det handlar om bandet A.N.JELL. En tjej, Miko, tränar att bli nunna men tvingas ta sin tvillingbrors, Mio, plats i A.N.JELL efter att han opererat näsan. Ingen i A.N.JELL vet att Mio egentligen är Miko. Det leder till många missförstånd och till vänskap och kärlek.

Mitt betyg: Inte lika bra som orginalet, som jag skrivit om här, men helt klart värt att se. Jag gillar faktiskt alla skådespelare även om jag inte är så förtjust i Fujigaya Taisuke's roll, Shu. Jag gillar inte den karaktären i orginalet heller. Stör för det mesta hela tiden, haha. Men ett okej drama att fördriva tiden med.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-10-03 18:56:59

Men gud du ser exakt ut som min syster på bilden till höger i din header haha. Läskigt.

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-10-06 17:09:47

Heej! Vad tror du om att jag skulle komma ner runt den 20:de? ^^ Är så nyfiken på din lägenhet och så är de så längesen vi sågs :/ Hoppas du mår bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela