thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Moreugesseo!

Publicerad 2011-11-04 15:32:41 i Koreansk musik.,

Konnichiwa! :)

Bara för att det är fredag  tycker jag att det passar med den här låten.
Den är så bra och jag blir alltid på så bra humör när jag ser just det här uppträdandet för dom ser så himla lyckliga ut.
Dessutom tänker jag alltid på en sak en av mina kompisar sa "Den där dansen, den ser rätt gay ut va?".
Jag blir bara så full i skratt för hon har faktiskt ganska så rätt.
Men vad gör det när jag blir så glad av den.

MBLAQ - I don't know


Kommentarer

Postat av: ronja

Publicerad 2011-11-04 23:12:06

Fin blogg! :)



lämna gärna några frågor i min frågestund! :D

Postat av: 최 태신 민찬

Publicerad 2011-11-05 08:53:06

sv; Ah jag har sett Poseidon <3 Dog också när jag hörde kyuhyun's vackra röst! :'D

wooh älskar GO och Joon <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela