thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Bartender

Publicerad 2011-11-25 18:32:36 i J-drama.,

Konbanwa! :)

Bartender är ett j-drama med bland annat Aiba Masaki, från Arashi. Det handlar om en bartender, Sasakura Ryu (Aiba), som återvänder från Paris och aldrig med tänker jobba som bartender. Tills han träffar Kurushima Miwa. Tack vare henne återfår han sitt självförtroende och börjar om på nytt.

Detta är faktiskt bättre än vad det låter som. Redan efter första avsnittet var jag fast och sen dess tog det mig inte många timmar innan jag hade kollat genom hela dramat. Aiba Masaki är perfekt som bartender, snygg och lugn bakom bardisken, glad och lite halvdum i vanliga livet. Jag hade hoppats på ett lite bättre slut men en sak jag har insett med både j-drama och k-drama är att sluten oftast inte är så bra som jag vill att dom ska vara. Så jag har slutat tänka så mycket på det nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela