thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Do we live to survive?

Publicerad 2011-03-27 10:50:19 i Kläder/Shopping/Inspiration.,

God morgon! :)

Jag fick lite ont om tid igår och hann inte lägga ut min outift för kvällen så därför kommer den nu.




Jag hade i alla fall superroligt!
Så mycket som jag skrattade igår var det verkligen länge sen jag gjorde.
Den här kvällen var så otroligt bra för mig.
Vi lekte lite lekar och det var så roligt.
Och charaderna var bäst, det gick inte att lista ut vad det var haha.

Men hur var eran lördagskväll? :)

Kommentarer

Postat av: Eriiza

Publicerad 2011-03-27 12:42:22

Vilken fin kavaj ! =)

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-03-27 15:26:52

Häärligt det låter! :) Min lördagskväll var super, var på födelsedagskalas hos Frida ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela