thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Ohayou! :)

Publicerad 2011-12-03 10:06:05 i Japansk musik.,

God morgon lördag! :)

Trött och seg men så blir det när man sover för lite. Hade nog behövt sova nån timme till för att känna mig utvilad. Men det är bara att köra på, jag får ta det lugnt imorgon istället.

Igår jobbade jag 6:30-14:30. Jobbigt att gå upp tidigt men så himla skönt att sluta tidigt, man hinner med så mycket. Var ner på stan en sväng med Katarina och sen till Rusta och där köpte jag gigantisk resväska så jag får med mig allt till Japan. Sen hem och äta lite tacos och göra oss i ordning för lite fest på kvällen. Vi hade roligt även om det blev lite fel på slutet, men det är sånt man får ta.

Idag ska jag försöka orka ta mig ut på en promenad, plocka undan lite och diska och sen vid fyra ska jag ta tåget till Ockelbo och Katarina för fest. Så det är fullt upp, men jag gillar det. Måste ju göra så mycket som möjligt för snart åker jag!

Så bra låt!
NICO touches the wall - Te wo tatake



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela