thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Lite kvällsbabbel!

Publicerad 2011-08-13 21:49:15 i Koreansk musik.,

Konbanwa! :)

Kom hem från jobbet för en stund sen.
Rätt härligt att jobba kväll faktiskt, lugnt och skönt för det mesta då.

Nu ska jag lägga mig i soffan en stund och kolla på ett avsnitt av en ny drama, Protect the boss, innan det är dags att krypa ner i sängen.
Jag ska upp tidigt imorgon för då jobbar jag dag.
Det är faktiskt min sista dag med schema, sen kommer jag bli inringd om jag behövs nå mer.

F.T. Island - Haruka


Kommentarer

Postat av: Nikki

Publicerad 2011-08-14 02:01:06

Hej! Snygg blogg jag älskar k-pop jag med ^^ Aja iallafall snygg blogg // Nikki

Postat av: Nikki

Publicerad 2011-08-14 18:35:18

Hej! Om du har youtube så kan du adda: Mrtheswetbitches :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela