thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Step-pass.

Publicerad 2010-09-03 00:02:28 i ,

God kväll!

Nästan så det skulle passa bättre att säga God natt?!

Jag har haft det lite fullt upp med att boka hotell så inlägget om Step-passet blev lite försenat.
I alla fall tyckte jag att det var skitroligt!
Jobbigt var det såklart, men det var inte jobbigare än att jag klarade av det utan problem.
Jag har lite svårt med koordinationen men det kommer väl att bli bättre ju mer jag tränar olika pass.
Svårast är när man ska ta motsatt arm/ben. Det går verkligen inte haha.

Nu ska jag spela lite The Sims 3, äta godis och dricka läsk.
Jag blev så fruktansvärt godissugen när jag gick hem från träningen.

God natt!

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2010-09-03 00:53:15

Tack =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela