thewindblows

Med en kärlek för Asien!

It's not supposed to go like that.

Publicerad 2010-09-28 17:51:16 i Allmänt.,

Hej!

Igår var jag grymt trött så jag orkade inte uppdatera något mera, haha.
Därför kommer det lovad inlägget om Blog Awards nu.

Afternoon Tea Party
Träffade Carro vid tunnelbannan en stund före ett.
Vi letade oss fram till Café Opera där allting var.
Det var lite olika tävlingar, modevisning och lite annat skoj fram till fyra.
Jag tyckte det var riktigt roligt och roligare ändå var ju att umgås med Carro som jag så sällan träffar.
De snyggaste outfiterna från modevisningen:








Skriver lite senare ikväll om resten av dagen/kvällen.
Orkar inte fortsätta nu, haha.
Jag är så grymt trött.
Att leka med dagisbarn hela dagarna gör en helt slut ju.

Puss!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-09-28 21:30:42

Thanks ^^ Duuuu.. Piratebay.. hittar inte :3 kan inte du gå in o kiiika? (a) typ one tree hill's nya ;D (a)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela