thewindblows

Med en kärlek för Asien!

I want movies of my dreams.

Publicerad 2010-09-09 17:11:07 i Allmänt.,

Hej, hallå!

Städning av rummet - klart!
Jag hade några bilder på hur snyggt och rent det blev men min telefon vill inte föra över bilderna till datorn.
Ibland blir jag inte klok på teknik, haha.

Nu kan jag med gott samvete slöa hela kvällen.
Jag ska även hålla tummarna för att min förkylning är borta imorgon så jag kan träna lite.
Det har ju blivit så dåligt den senaste veckan.

Puss!

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2010-09-09 19:01:55

sv; tycker jag med!♥ Men den kommer från H&M♥

Postat av: rebecca'

Publicerad 2010-09-09 19:39:23

sv' ja väldigt jobbigt är det, jag blev ganska sur när jag väl kom till skolan..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela