thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Girls don't like boys, girls like cars and money.

Publicerad 2010-09-19 12:41:51 i Allmänt.,

Hej!

Jag är hemskt ledsen för att jag inte har skrivit något alls de senaste dagarna.
Men jag har varit sjuk och bara umgåtts med min bästa vän.
Vi har gjort lite allt möjligt.
Spelat sims, varit på hästtävling, shoppat lite.
Bara haft det trevligt.
Har dessutom inte varit hemma så mycket och därför inte haft tillgång till internet.
Men nu ska den bra uppdatering börja igen. Haha.

Idag har jag hunnit med att rösta i alla fall.
Ska strax röja lite i mitt rum och kanske även möblera om lite.
Som det är nu har jag skrivbordet och datorn framför ett fönster och det är så jobbigt när det är sol ute.
Jag ser knappt något och måste därför alltid ha persiennerna nere.
Då blir det så mörkt i resten av rummet trots att jag vill ha massor av ljus.
Så jag ska byta plats på soffan och skrivbordet.
Det blir nog mycket bättre.

Good Charlotte - Girls and boys

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela