thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Don't you try to break me.

Publicerad 2010-09-27 17:37:51 i Allmänt.,

Hej!

Jag kommer få sluta betydligt tidigare än vad jag trodde på min praktik.
Så skönt!
Jag kommer alltså börja 8:00 och sluta runt 16:00 istället för 17:00.
Det har i alla fall varit en otroligt rolig dag.
Jag har fått träffa nästan alla mina gamla dagisfröknar.
Tänk att dom fortfarande jobbar kvar och det är ju för typ 15 år sedan jag gick där.
Jag kommer absolut trivas där.
Det är nästan så att man önskar att man inte får jobb inom dessa 10 veckor men så får man inte tänka.

Nu ska jag bara ta det lugnt hela kvällen.
Jag kommer vara tillräckligt trött hela veckan ändå.
Haha.
Lite senare kommer jag skriva om min lördag i Stockholm också.
Har inte orkat gjort det än.



Puss!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-09-28 13:32:31

Tjosan! Tack för helgen! :D Vahettere, den här sidan som du visade mig med avsnitt, va hette den? O hur får du tag på dom? piratebay ligger de inga nya avsnitt på :3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela