thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Utmaning nummer 11 - Mina syskon

Publicerad 2010-12-06 21:24:00 i Allmänt.,

Jag har en storasyster som heter Helena och är 22 år.
Hon och jag har väl inte världens bästa relation men vi umgås ibland och sådär.
Behöver jag hjälp med något så hjälper hon mig och tvärtom.
Hon flyttade hemifrån när hon var 18 år så då var jag bara 15 år.
Det är nog därför som det är nu.

Jag har även en lillebror som heter Mattias och är 17 år.
Han och jag bryr oss väl egentligen inte så mycket om varandra.
Mest är det när mamma och pappa är borta och jag måste fixa mat och sådär, haha.

Så mycket mer finns det inte att berätta.

Kommentarer

Postat av: Eriiza

Publicerad 2010-12-07 12:42:31

Abt, den är mycket kuligare ! ;D

Och framför allt så fungerar "Hook" både för barn och vuxna !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela