thewindblows

Med en kärlek för Asien!

These butterflies.

Publicerad 2010-12-05 10:04:51 i Allmänt.,

God morgon!

Jamen det här med att det skulle bli bra uppdatering igår gick ju inte alls som jag hade tänkt det, haha.
Jag var ner på stan med mamma och köpte lite julklappar och sen fastnade jag för att läsa manga och gjorde det till typ ett inatt.
Kände helt enkelt inget behov av att blogga.
Men så får det vara ibland.

Vad jag ska göra idag vet jag inte.
Kanske ska jag tjata på mamma om att åka lite skidor.
Det skulle vara så otroligt skönt, vill verkligen sätta igång med träning igen.
Har ju varit så himla förkyld hela hösten så har ju knappt tränat något alls.
Inte okej.
Vad ska ni göra idag?

Glöm inte bort!
Väljer en vinnare på eftermiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela