thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Peter Pan!

Publicerad 2010-12-03 20:48:26 i ,

God kväll!

Igår började jag kolla på Peter Pan den version som är från 2003.
Orkade inte kolla klart på den då, utan jag såg precis hur det slutade.
Så underbart mysig film!
Jag är helt kär i skådespelaren (Jeremy Sumpter) som spelar Peter Pan.
Hur charmig får man vara liksom?
Själva storyn är den klassiska, men det är nog det som gör att den är så bra.
Jag skulle nog kunna se den om och om igen men risken är att jag till slut tröttnar på den och inte kan se den alls. Därför kommer jag att vänta ett tag innan jag ser den igen.
Fast känner jag mig rätt kommer jag kolla på den inom en vecka, haha.
Men i vilket fall som helst SKA alla se den här filmen.




Bilderna är lånade från imdb.com

Kommentarer

Postat av: Eriiza

Publicerad 2010-12-03 21:58:24

Ooh, själv älskar jag "Hook" med Robin Williams !

Postat av: malin

Publicerad 2010-12-05 17:13:33

såå söt film (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela