thewindblows

Med en kärlek för Asien!

It was the first time I lost my mind for a week.

Publicerad 2010-12-14 13:43:23 i Allmänt.,

Hej!

Jag är hemma och är sjuk idag.
Rätt skönt faktiskt. Haha.

Igår skulle jag jobba men jag vart så dålig att jag var tvungen att åka hem tidigare.
Imorgon ska jag göra introduktion på Brynäs Hemtjänst, spännande.
Även på torsdag.
På fredag ska jag på jobbsöket, sista dagen sen behöver jag inte bry mig om det mer.
Vad som händer i helgen vet jag inte än, hoppas det är någon som vill hitta på något roligt.

Haha, känner att det bara att massa strunprat just nu och att jag egentligen inte hade något viktigt att skriva om.


Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-12-14 15:00:14

såg att nån kommenterat i blondinbellas om coolt smink från deta-s.com, provade sminket själv och blev skitnöjd...kanske det är nått för dig eller dina läsare ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela