thewindblows

Med en kärlek för Asien!

I miss the noice of all our fighting.

Publicerad 2010-12-06 19:20:17 i Allmänt.,

Hej!

Dagen började med lite sovmorgon (för mig i alla fall) då jag inte behövde gå upp före halv åtta.
Så skönt!
Nio skulle jag vara på Utvecklingcentra för att börja med jobbsökaraktiviteter men jag hann inte vara där lång stund innan dom ringde från förskolan och behövde vikarie.
Så det var bara att sätta sig på första buss ut till Ytterharnäs för jobb fram till fem.
Det är rätt skönt nu när jag får riktig lön när jag är där istället för lite ersättning.
Känns faktiskt helt toppen.

Imorgon ska jag också jobba, 9:00-16:30.
Så då blir det lite sovmorgon då också.
Skönt att slippa gå upp klockan sex, haha.
På onsdag vet jag inte vad det blir faktiskt.
Antingen jobb om jag fortfarande behövs annars blir det jobbsökaraktiviteter.
Jag hoppas nästan på att jag inte behöver jobba för jag vill vara på jobbsökaraktiviteterna haha.
Men det är inte enbart det utan man träffar ju lite nytt folk i min egen ålder och sådär och det är ju faktiskt himla roligt det också med tanke på att de flesta av mina vänner inte bor i Gävle.

Nä, nu känner jag att det jag skriver inte har någon betydelse alls, haha.
Dags att sluta skriva nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela