thewindblows

Med en kärlek för Asien!

My world.

Publicerad 2013-03-21 15:14:57 i Allmänt.,

God kväll! :)

Här har klockan passerat elva och jag börjar känna mig rätt så färdig för sängen. Lite för lite sömn igår och en dag full av saker tar ut sin rätt. Efter den där morgonpromenaden fixade jag mig och sedan åkte jag in till Tenjin, gick till Genki, träffade människor, hamnade till slut i en park under körsbärsträden som nu blommar så fint. Dock gick solen ner och det blev så kallt så vi gav upp runt nio tiden och då var det bara att skynda sig hem och på med varma kläder och få tillbaka värmen. 
 
Nu ska jag nog läsa ett eller två kapitel till av Detective Conan  innan det är dags för sängen och ladda upp batterierna för morgondagen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela