thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Min söndag :)

Publicerad 2013-03-31 12:05:32 i Allmänt.,

Hej! :)

Söndag kväll och jag har inte den minsta söndags-ångesten över huvudtaget. Jag har en och en halv vecka kvar på mitt lov så jag kan fortsätta njuta ett tag till :)
 
Idag har jag varit i full gång ända tills jag kom hem för en liten stund sedan. Började med en liten joggingtur imorse, sen en snabb dusch och sedan till Aimee och hämta hennes dammsugare jag fått då hon flyttar hem snart. Sen vart det en cykeltur till Yafuoka Dome och kikade på lite baseball. Tyvärr förlorade Fukuoka Softbank Hawks. Jag hoppas att nästa gång jag tittar så vinner dom, av alla tre gånger jag sett hittills så har dom förlorat. Inte så roligt. Sen cyklade jag hem igen och har handlat lite snabbt. Nu tänker jag dock slappa hela kvällen och så är det nya tag imorgon igen.
 
Alltid lika roligt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela