thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Lunch med vänner.

Publicerad 2013-03-19 11:34:42 i Allmänt.,

Hej! :)

Min dag började med en timmes promenad, en dusch och sen mötte jag upp några vänner för lunch och massa skitsnack. Alltid lika trevligt. Dock är det inte en nöjd Anna som sitter här nu, mitt goda humör försvann när jag läste min mejl. Än en gång vill CSN ha mer papper av mig. Jag tror jag håller på att bli tokig..... 
 
Därför tänker jag nu njuta av lite glass och skippa den där promenaden jag hade planer ikväll, bara för att jag inte har den mista lust att lämna min lägenhet igen. Jag är less på allt hit och dit med CSN nu och vill verkligen att det ska vara klart!
 
Dagens lunch, yakiniku! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela