thewindblows

Med en kärlek för Asien!

And I'm back again.

Publicerad 2013-03-16 02:31:22 i Allmänt.,

Hej! :)

Jag har ju varit väldigt frånvarande här den senaste månaden. Men ska jag vara ärlig tänkte jag faktiskt att jag skulle lägga ner det här med bloggandet men jag tror jag ger det en chans till. Det är ju vår här i Japan nu och det ger mig så mycket mer energi och motivation till att göra saker. Jag ska försöka fixa en ny design också, så det hela blir nytt och fräscht här. 
 
Lördag morgon här nu och jag har lite planer för dagen. Ska ta mig iväg till gymmet för lite träning snart och sedan blir det lite småstädning här hemma innan jag ska möta upp några vänner för lite födelsedagsfirande av Julie ikväll. Mysigt! Att solen lyser och det är varmt gör det hela så mycket bättre.
 
Två purikura-bilder från förra veckan. Vi hade varit och gjort profiler hos ett företag, därav kläderna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela