thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Alright!

Publicerad 2013-03-26 02:20:14 i Allmänt.,

God morgon! :)

Senaste dagarna har jag varit lite lat med att uppdatera bloggen. Det har ju liksom inte hänt så mycket här. Jag har varit till gymmet, sen har jag spenderat resten av dagarna framför datorn. Det är ju det som är så typiskt när man har lov. Men skönt är det i alla fall, tur jag har mer än två veckor kvar innan skolan börjar igen.
 
Just nu sitter jag och äter lite frukost och läser lite Kuroshitsuji (Black Butler)Vid ett-tiden ska jag ta mig till gymmet för ett pass rytmos och sedan tänkte jag prova på hiphop-passet som är efteråt. Får se hur det är men det ska nog vara roligt. 
 
Rätt fint väder idag, dock var det lite kallt. Men hoppas det blir varmare om någon timme!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela