thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Shut up flower boy band

Publicerad 2013-01-29 15:18:14 i K-drama.,

 Hej! :) 

För någon vecka sedan avslutade jag detta drama, Shut up flower boy band, och känner att det är väl dags att det får den uppmärksamhet som det förtjänar.
 
 
Eye Candy är ett high school rockband med sex medlemmar ledda av Byung Hee. När gruppen blir tvingade till att byta skola till högt ansedda Jungsang High School tar det inte lång tid innan dom har skaffat sig rivaler i det på skolan populära Strawberry Fields. En historia om två rockband och hur dom hanterar vänskap, kärlek och deras passion för musiken.
 
Jag kan inte säga något annat än att jag verkligen älskade detta drama. Det finns dock vissa saker i det som jag gärna hade kunnat varit utan, men det är kanske det som gör att man känner mer för ett drama. Slutet är jag dock inte nöjd med, det känns lite som om vissa saker inte fick något avslut. Men trots det så älskar jag varenda låt banden spelar och jag lyssnar dagligen på soundtracket. Hur bra som helst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela