thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Ny vecka, nya tag.

Publicerad 2013-04-22 10:20:00 i Allmänt.,

Hejhej! :)

Jag fortsätter att glömma bort att jag har en blogg. Jag förstår inte! Haha. 
 
Min helg har iaf varit himla bra. I fredags efter skolan mötte jag och Lili upp med Vincent och så åkte vi in till Tenji för att ta några foton för ett företag. Så roligt! På lördagen vart det en tur till gymmet, köpte biljetter till ONE OK ROCK's koncert i maj och på kvällen blev det lite yakiniku med Lili, Michael och Julie. Som sagt, alltid lika roligt när det är vi fyra. Igår vart det även då en sväng till gymmet, lite plugg och städning och som avslut på dagen beställde jag och Lili hemleverans på pizza och kikade på drama. Underbar helg!!
 
Idag är det dock måndag och självklart skolan. Sedan blev det lite lunch och prat och nu ska jag strax plugga lite. Senare ikväll blir det även idag lite drama, det är så spännande nu!!
 
Måste verkligen klippa min lugg...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela