thewindblows

Med en kärlek för Asien!

En ond hand.

Publicerad 2013-04-23 08:58:03 i Allmänt.,

Hej! :)

Nu när jag hade bestämt mig för att ta tag i vikten igen och träna så vaknade jag med en hand som gjorde så himla ont så jag knappt kunde röra den. Jag måste ha sovit konstigt på den. Den här smärtan brukar ju försvinna när man vaknar och blodcirkulationen kommer igår igen men inte den här gången. Jag kunde knappt fixa mig imorse, att hålla i en penna på lektionen och försöka skriva var något jag undvek. Det är lite bättre nu, men jag är så försiktig jag kan för att inte röra den för mycket. Trots det blev det en pass på 45min rytmos på gymmet... Jag kan ju inte ge upp bara för lite smärta i en hand. 
 
Nu är det värme på som gäller, hoppas det är bättre imorgon :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela