thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Måndag, tisdag, onsdag.

Publicerad 2012-09-27 16:50:55 i Allmänt.,

Hej! :)

Jag tog mig i kragen igen och fortsätter nu berätta.
 
Måndag.
Vi gjorde väl inte så mycket, lite shopping, fika och bara tog det lugnt. Vi var alla tre rätt trötta.
 
Tisdag.
Vi tog oss till Fukuoka Tower och åkte upp där. Häftigt men läskigt på samma gång. Efter det åt vi lite middag innan det var dags för lite baseball. Andra gången jag gått nu och det var betydligt roligare den här gången då jag faktiskt förstod reglerna.
 
 
Onsdag.
Då jag tidigare hade berättat för mor och far om något som heter yakiniku, man grillar sitt eget kött medans man äter, så var det dags för det nu. Det är nog en av favoriträtterna! Så himla gott och ett himla mysigt sätt att äta på. Extra roligt om man är en liten grupp. Efter det köpte vi tågbiljetter (till vart får ni veta i nästa inlägg...) och sen åkte vi hem till mig och tog det lugnt någon timmer innan vi gav oss ut på en stor marknad här vid templet som jag bor granne med.
 
 
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och ladda krafterna för imorgon. Har lite på schemat som jag vill ha gjort innan mitt lilla höstlov är över. Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela