thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Miracle.

Publicerad 2012-10-09 13:28:31 i Allmänt.,

Hej! :)

Jag känner mig så himla bra just nu. Har hunnit med exakt det jag skulle idag och klockan är inte ens halv nio. Det är alltid en sån skön känsla när man har tillräckligt med tid till att göra ingenting innan man ska sova och ändå vet att man har hunnit med massor under dagen.
 
Efter skolan träffade jag upp Lili, vi åt lunch och hälsade på en snabbis på våran gamla skolan. Efter det gick vi och tog massa purikura, det är ju så himla roligt! Sen cyklade jag hem, begav mig ut på en joggingtur och sedan har jag gjort läxa och ätit lite.
 
Jag är så himla lycklig att mina knän höll idag för väldigt lätt joggning, hoppas dom fortsätter hålla och bara bli bättre och bättre. Jag vill ju jogga nu när jag äntligen tycker att det är rätt så roligt. Är alltid så avslappand efteråt.
 
Nu ska jag, som jag sa, göra absolut ingenting ett tag innan det är dags att sova. Skola imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2012-10-13 07:47:50

Jättefina bilder på två jättesöta tjejer! :)
Älskar Purikura! ^^

Svar: Tack! Purikura är bland det roligaste som finns! :D
Anna Gavlén

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2012-10-13 17:47:30

Kan tänka mig det! Det suger verkligen att det inte finns något sånt här i närheten :(

Svar: Du får använda appar istället, även om det inte är lika roligt ;)
Anna Gavlén

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2012-10-15 07:40:00

Haha joo jag gör det för fullt men et blir ju inte samma sak ;P haha

Svar: Det är klart. Vi får fixa några purikura-bås till sverige också ;) haha
Anna Gavlén

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2012-10-16 06:43:10

Ja det tycker jag verkligen! Fast jag tror nog att det finns något här någonstans i Sverige, frågan är bara vart XD

Svar: Det finns det säkert, någonstans ;)
Anna Gavlén

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2012-10-16 14:05:25

Får googla det ;) haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela