thewindblows

Med en kärlek för Asien!

I remember.

Publicerad 2012-10-16 13:56:06 i Allmänt.,

God kväll! :)

Klockan börjar närma sig nio här borta i Japan. Jag har hunnit med en hel del idag, skola, lunch i Tenjin med Lili, en sväng till Starbucks och sedan lite snabbshopping. När jag kom hem från Tenjin var det bara på med träningskläder och ge sig ut på en timmes promenad och sedan lite situps och armhävningar.
 
Nu sitter jag nyduschad och ska avsluta denna dag med lite cola zero, mandariner och drama. Bättre kan det inte bli!
 
 

Kommentarer

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2012-10-16 17:16:11

Åhh Zero är ju godast! ^^

Svar: Eller hur! Och inga kalorier ;) haha
Anna Gavlén

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2012-10-17 07:12:41

Hehe jag dricker typ aldrig läsk men när jag väl gör det så är det oftast Zero ^^

Svar: Jag dricker väldigt sällan annan läsk än cola zero och gör jag det är det något som heter melonsoda, tror inte det finns i sverige alls. Men underbart gott, haha ;)
Anna Gavlén

Postat av: Mamma Maria

Publicerad 2012-10-17 09:16:06

Åh, låter som en bra dag! SUgen jag blev på cola nu dessutom!

Svar: Det var en toppendag! :) Och cola måste ju vara det bästa man kan avsluta dagen med, haha ;)
Anna Gavlén

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2012-10-17 09:37:19

Hehe okej ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela