thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Awesome! :)

Publicerad 2012-10-03 12:35:54 i Allmänt.,

Hej! :)

Idag har vart en rolig dag. Jag skippade sista lektionen i skolan (bröt min 100% närvaro... haha) och tog mig till flygplatsen för att möta Lili som äntligen är tillbaka. Om två veckor börjar hon på min skola! Hjälpte henne att hitta till sitt boende och sedan åt vi lite mat och shoppade lite nödvändigheter.
 
Nu har jag tagit en liten paus i mitt pluggande (kanji-prov imorgon, wish me luck!) och har lekt lite med appen LINE Camera som jag precis laddat ner. Så himla roligt ju! :)
 
Se fram emot många roliga bilder här på bloggen! :D
 

Kommentarer

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2012-10-03 20:19:51

Åhh så du tog mitt lilla tips ^^ hehe Älskar dessa kameraapparna som finns på iphonen, hade nog inte klarat mig utan dem haha :P

btw jag har frågestund på bloggen just nu :) http://wronginalltherightways.blogg.se/2012/october/fraga-vad-ni-vill-jag-svarar.html

Svar: Sv: Till slut fick jag tummen ur, så många som pratat om denna app så det var väl dags :P
Anna Gavlén

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2012-10-04 06:46:55

Hehe okej ^^
Jag har fler på lager så jag kommer nog göra ett inlägg om dem denna veckan :)

Svar: Härligt! Alltid lika roligt med någon ny app, haha ;)
Anna Gavlén

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2012-10-04 14:25:17

Yes om inte mitt lata jag tar över så ska jag försöka få upp inlägget nu idag :)

Svar: Härligt! :)
Anna Gavlén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela