thewindblows

Med en kärlek för Asien!

För det du har nu, kommer inte alltid finnas där.

Publicerad 2012-11-06 23:57:26 i Allmänt.,

God morgon! :)

Onsdag morgon betyder halvvägs till helg, jag ser verkligen fram emot att få sova utan en ställd klocka.
 
Just nu sitter jag och äter lite frukost och har inte den mista lust att lämna min lägenhet, det är kallt ute. Jag undrar vad som hänt med mina svenska gener efter tio månader här? Jag tycker det är kallt när det är 15 grader ute...
 
Idag fick tjocka tröjan åka på, jag vill inte frysa!
 

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-11-07 00:19:58

Haha här är det några minus. Det är burr! :p

Svar: Alldeles för kallt ;) Jag kommer nog frysa ihjäl när jag kommer hem ;P
Anna Gavlén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela