thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Dag för dag.

Publicerad 2012-11-13 13:38:35 i Allmänt., Koreansk musik.,

Hej! :)

Tiden räcker inte alltid till att skriva något här men jag försöker iaf.
 
Efter skola och lite lunch gick jag och Lili hem till mig för lite plugg och sedan gick det över till att diskutera musik och titta på massor av roliga och bra videor på YouTube. Med andra ord en helt vanlig dag för oss. Men det är ju roligt, så varför inte? ;)
 
Jag ska strax gå och lägga mig och läsa lite manga innan det är dags att sova lite, jag vill sova så mycket som möjligt nu pga förkylningen som föresten nästan är borta nu. Jag ska dock äta några skorpor och dricka lite julmust, tack IKEA för att det finns.
 
Då jag inte har någon bild från dagen att bjuda på får det bli en favorit i repris.
Big Bang - Haru haru
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela