thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Be the one.

Publicerad 2012-11-18 23:55:05 i Allmänt.,

God morgon! :)

Återigen måndag och jag har sovit alldeles för lite. Helgens få timmar har inte räckt till åt allt jag velat göra. Så då får sömnen bli lite lidande.
 
Igår fick jag träffa min host family, en familj som bor här i Fukuoka. Det är ett program anordnat av något som heter Rainbow Plaza och dom jobbar mycket för att i utländska och japaner ska få en bra relation till varandra. Min familj består av mamma, pappa, kille 16 år, flicka 14 år och flicka 10 år. Dock så träffade jag bara mamman och killen igår, det var lite nervöst men det gick bra efter ett tag.
 
När jag kom hem igen, umgicks jag med Lili resten av kvällen. Vi åt munkar, pluggade, lagade tacos, kollade film och fixade naglar. En riktigt tjejig eftermiddag och kväll. Man kan inte annat än att älska sånna.
 
Snögubbarna är ju bara för söta och ett stort plus är att dom var fyllda med choklad!
 
Nu är det snart dags att gå til skolan för mig men jag har ingen lust alls. Känns som om listan på saker att göra idag är lång och jag hoppas verkligen att timmarna räcker till till allt som behöver göras idag.
 

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-11-19 16:48:03

Åh så söta! Ser supermumsiga ut! ^^

Svar: Den enda anledningen till att jag köpte just dom var ju för att dom var så himla söta ;) Och goda var dom :D
Anna Gavlén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela