thewindblows

Med en kärlek för Asien!

6 veckor kvar.

Publicerad 2012-11-06 09:33:03 i Allmänt.,

Hej! :)
 
Jag är lite sådär löjligt lycklig nu för äntligen har jag köpt mig en ny resväska! Behövde en lite mindre än den monsterväska jag hade hit, så jag kommer hem över jul. Jag har allting redo nu och väntar bara på att tiden ska gå, 6 veckor kvar.
 
Nu ska jag göra lite läxa och sedan blir det en springtur. Har slarvat med mat och träning i flera dagar nu så det är en liten omstart nu. Fyra och ett halv kilo kvar tills jag är nere på min målvikt innan jag kommer hem till Sverige.
 
Min fina resväska!
 

Kommentarer

Postat av: sanna och wilma

Publicerad 2012-11-06 10:37:34

snygg :D

Postat av: Mizca

Publicerad 2012-11-06 14:14:33

den där var riktigt fin. .. =)

Svar: Jag älskar den! :D
Anna Gavlén

Postat av: Jeanette Svensson

Publicerad 2012-11-11 12:22:26

Vilken fin väska du skaffat

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela