thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Happiness.

Publicerad 2012-05-10 07:18:54 i Allmänt.,

Hej! :)

Det som är bra med att sluta tolv om dagarna är att man utan problem kan åka hem, äta lite lunch och vila lite innan det är dags för att träffa människor. Jag gillar!

Om en stund tänkte jag ta mina böcker och bege mig till Starbucks och plugga lite. Som jag sagt förut är det det absolut bästa stället för mig att plugga på, ingen dator som distraherar och söta pojkar som jobbar. Kan det bli bättre? ;)

Vid halv sex ska jag möta några vänner och sen ska vi vidare till en skola där vi ska prata engelska. Dom som går på skolan studerar engelska och vill ha några som pratar engelska flytande och träna att prata med så vi har lovat att ställa upp. Det ska nog bli roligt, om inte annat en erfarenhet och en chans till att träffa nya människor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela