thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Top 3

Publicerad 2012-05-30 08:10:01 i Allmänt.,

Hej! :)

Då jag inte har så mycket att skriva om nu tänkte jag göra en Top 3-lista över min absoluta favoritdraman, alla kategorier. Jag tänker bara skriva varför här, klicka på namnet för att komma till Dramawiki's sida om dramat.

#3 Boys over flowers

Det här dramat borde kanske vara på första plats. Ett av mina absoluta favoritdraman, har sett det flera gånger. Men anledningen till att det inte är på första plats är att det är lite för långt och det är lite för mycket som händer. Men jag älskar det ändå! Det är välgjort, bra skådespelare och en rolig handling. Mycket skratt, men några tårar också. Det berör faktiskt även om det är en historia som aldrig skulle hända i verkligheten.


#2 Hanazakari no kimitachi e (Hana Kimi)

Hana Kimi är bara underbart. Roligt helt enkelt. Jag älskar att dom får med så många olika personligheter. Någon som är för dum för att förstå det själv, någon som knappt pratar och någon som är utklädd till kille. Bara underbart!

#1 Mary stayed out all night


Detta är ännu mer underbart! Otroligt bra skådespelare som dessutom ser väldigt bra ut, alltid ett plus. Jag älskar handlingen, även om det förmodligen inte skulle hända i verkligheten. Men det är väl det vi har draman för? Att drömma sig bort, eller? Bara att kolla!

Kommentarer

Postat av: elfina

Publicerad 2012-05-30 10:12:10

åh va härligt att du ÄR i jpan, du som har sån passion för landet, vilken erfarenhet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela