thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Skolutflykt!

Publicerad 2012-05-28 07:36:10 i Allmänt.,

Hej! :)

Jag skulle ha skrivit det här redan i lördags, men den här helgen har jag varit superlat och inte orkat med någonting. Men nu blir det andra tag.

I fredags hade vi inga vanliga lektioner, det var bestämt att vi skulle på utflykt, alla förstaårselever. Så det var blandat utlänningar som studerar japanska och japaner som studerar annat. Vi blev indelade i grupper blandat utlänningar och japaner. Min grupp bestod av två japanska tjejer och två japanska killar. Det skulle ha varit två utländska killar också, men dom dök inte upp så jag blev enda utländska i min grupp. Inte för att det gjorde mig något.

Vi åkte till en stor park där det fanns några karuseller och lite djur. Riktigt fint faktiskt. Synd bara på vädret, det regnade större delen av tiden men vi klarade oss bra iaf. Tror bilder kan visa bättre vad vi gjorde än att jag ska skriva det.

Min grupp.


Vi körde någon form av gokart, läskigt!


Såg kängurus med ben på magen, tror nog att det var någon som var lite trött där.


Träffade på mig favoritdjur, kapybara.


Getter, alltid lika coola.


Vi klappade även marsvin. Tror vi allihop kände oss som små barn, haha.


För att göra det kort, detta är ungefär vad vi gjorde. Hade superroligt och fick träna min japanska supermycket. Japanska hela dagen, det går bättre och bättre.

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-05-29 14:56:31

Vilka fina bilder. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela