thewindblows

Med en kärlek för Asien!

MBLAQ Hello Baby

Publicerad 2012-05-16 16:05:08 i K-drama.,

God kväll! :)

Jag ska alldeles strax gå och sova så jag orkar med skola och annat imorgon. Är supertrött! Men innan det måste jag skriva lite om MBLAQ Hello Baby. Det är en reality show från SydKorea som handlar om K-popgruppen MBLAQ. Dom får i uppdrag att ta hand om tre 4-åringar och lära dom nya saker. Detta är den 5:e säsongen av Hello Baby, tidigare har jag tittat på SHINee Hello Baby. Jag måste säga att den här säsongen var snäppet bättre.

Jag tyckte att de första avsnitten var lite sega men det gick fort över när man fick se hur mycket relationerna började utvecklas mellan alla. Det är sådan stor skillnad på deras första möten och sista avsnittet. Sista avsnittet fick mig nästan att gråta för slutet var så fint. När dom berättade för barnen att dom inte skulle ses igen och tog farväl. Riktigt fint!

Finns väl inte så mycket mer att berätta om en reality show. Ta och titta på den istället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela