thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Lite morgonbabbel.

Publicerad 2012-05-17 01:21:03 i Kläder/Shopping/Inspiration.,

God morgon eller god natt, det bestämmer ni själv ;)

Uppe i god tid idag så har en hel halvtimme över. Kunde ju ha sovit lite till... Haha. Men vaknade faktiskt före klockan ringde idag, för solen lös in i mina fönster för jag har ju fortfarande inte skaffa några gardiner...

Idag är det skolan fram till tolv bara. Skönt med korta dagar fast samtidigt så får jag alldeles för mycket frihet som jag inte riktigt vet vad jag ska göra av. Lite pappersgrejer måste jag fixa idag, men det ska nog inte ta så lång tid. Sen får jag se. Måste plugga lite också, har två prov imorgon, fredag. Det ena är lätt, det andra är lite svårare. Men det ska nog gå bra ändå.

Måste bara tillägga att jag älskar mina nya möbler. Så himla underbart!

Vi kör väl en dagens. Var himla länge sen nu.


Toppen kommer från Forever 21, kjolen är köpt på Gina Tricot för länge sen. En enkel men snygg outfit.

Kommentarer

Postat av: Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv

Publicerad 2012-05-17 11:44:53

SV: Ja det var riktigt roligt! :)



Åh kan tänka mig att det måste vara så härligt därborta, skulle vara himla häftigt att åka dit nån gång! :)

Hur länge ska du stanna där då? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela