thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Everybody say hello, hello, hello!

Publicerad 2012-05-17 12:31:19 i Allmänt.,

God kväll! :)

Nu har jag haft en till såndär effektiv dag. Hur är inte det?
Jag har så klart hunnit med skolan. Efter det var jag tvungen att gå till the Ward Office, vet inget bra namn på svenska. Eftersom jag har ett två års visa måste jag även tekna en försäkring. Låter kanske krångligare än vad det faktiskt var. Fick hjälp på skolan med att fylla i pappren, så klart på japanska. Sen behövde jag bara gå till the Ward Office och lämna in dom. Någon gång nästa vecka kommer mitt försäkringskort hemskickat till mig. Enklare än så kan det ju nästan inte bli.

Tog det lugnt någon timme innan jag tog cykeln till affären. Var tvungen att handla lite. Sen har jag hunnit med att plugga en del och sen även storstädat lägenheten. Så nu är det dags att visa lite bilder på hur den faktiskt ser ut. Har ju bott här ca 6 veckor och inte gjort det än.













Kommentarer

Postat av: Usagi - Yapano

Publicerad 2012-05-17 21:41:01

Vilken härlig utsikt du har!

Önskar dig fortsatt lycka till i världens bästa land - Japan :3 <3

Postat av: Lina Holgersson

Publicerad 2012-05-17 22:41:53

Hej :) Ville bara säga hej och vilken söt människa du är :)



Tänkte tipsa lite om min blogg med. :)

Just nu är jag med som kandidat i Miss Universe och skulle verkligen bli superglad om du röstade på mej. Länk och så finns i bloggen. (Skriv gärna om du röstar) så att jag kan skriva och tacka dej sen :)



Har också frågestund i bloggen nu osv, så fråga gärna någon fråga. Tänkte svara på allt.



Kram //Lina

Postat av: NinaCrown

Publicerad 2012-05-22 01:41:58

Hoppas du har det bra där borta ^^ Vart bara lite nyfiken, hur stor är din lägenhet?

Postat av: Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv

Publicerad 2012-05-26 17:22:15

Vad mysigt det ser ut! :)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela