thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Shopping!

Publicerad 2012-03-15 13:04:40 i Kläder/Shopping/Inspiration.,

Konbanwa! :)

Jag har inte gjort sådär speciellt mycket idag, ändå kom jag hem runt halv nio. Efter skolan gick jag med Lili och Lyda till postkontoret och skickade iväg brev till Sverige. Sen gick vi till Starbucks, gjorde läxa och snackade en hel del. Efter det blev det shopping, hittad två par jeansshorts som faktiskt passade mig så köpte dom båda. Lili åkte hem och sen åt jag middag med Lyda innan jag åkte hem.

En rolig sak som jag upptäckte idag är att jag måste ha gått ner rätt mycket här i Japan, storleken på jeansshortsen skulle aldrig ha passa mig innan jag kom hit. Hur roligt som helst ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela