thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Fredag imorgon...

Publicerad 2012-03-29 15:51:43 i Allmänt.,

God kväll! :)

Ännu en sen kväll här i Fukuoka, men det är typ då jag har den enda tiden att skriva något här.

Idag har jag varit och fått mina nycklar till min alldeles egen lägenhet! Så himla skönt! Efter skolan imorgon blir det med hjälp av Lyda flytta av väskor, på lördag flyttar jag helt. Ska bli himla skönt att komma bort från elevhemmet. Jag vill ha mitt eget kök och så vidare.

Efter det var vi några som gick till en park och bara var i solen, så himla bra väder här nu. Runt 17 grader varmt och strålande sol, nästan sommar ju ;P Lite senare mötte jag upp några andra och gick och åt middag på en izakaya. Trevligt!

Har även skrivit mitt tal, eller det som jag ska säga efter att jag får mitt diplom imorgon. Det är ju min sista dag på Genki JACS, den första skolan jag har gått på. Sen har jag en och en halv vecka ledigt innan jag börjar min andra skola där jag kommer vara i ett år minst. Lite spännande!

Så här ser mitt rum ut för tillfället...


Kommentarer

Postat av: A N G E L I J N A

Publicerad 2012-03-30 20:11:06

http://www.youtube.com/watch?v=EfAY9GQiirI&feature=g-upl&context=G2b566c4AUAAAAAAAAAA LYSSNA/ GILLA!!!/ KOMMENTERA, SNÄLLA HJÄLP MIG FÖLJA MIN DRÖM,PUSS!

Postat av: Sanne

Publicerad 2012-05-11 08:33:52

Åhh vad kul! :)



Spana gärna in min blogg, jag är med ett står fan av Asien ^^ Så min blogg är ungefär lika sockersöt som din hihi.



Följ gärna mig via bloglovin med :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela