thewindblows

Med en kärlek för Asien!

To the light, to the morning light.

Publicerad 2012-06-22 17:35:34 i Allmänt.,

 
God kväll! :)

Har kikat in på min Facebook och ser allas planer för midsommar. Men vet ni vad? Jag har ingen som helst lust att själv fira någon midsommar, även om jag förut trodde att jag skulle sakna dom här sakerna. Jag har istället haft en trevlig dag/kväll med både japanska och icke-japanska vänner. Prat, middag och bara trevligt. Jag ska strax ta och krypa ner i sängen för ögonen börjar falla ihop nu. Bättre att somna i sängen än här framför datorn, eller hur?
 
Men jag får väl ta och önska er alla En riktigt trevlig midsommar. Drick inte för mycket och se absolut till att ni har sju sorters blommor under kudden innan ni somnar.
 
Den här kille skulle inte jag har något emot om han låg i min säng nu. Jang Geun Suk, en sådan snygging! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela