thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Sexy, free and single!

Publicerad 2012-06-23 05:58:40 i Koreansk musik.,

Hej! :)

Jag skrev för några dagar sedan att Super Junior ska göra sin comback i juli. Nu har vi fått veta lite mer och redan den 1 juli kan man ladda ner deras album med namnet Sexy, free and single. Den 4 juli kan man köpa den i fysisk form. 
 
Dom har dessutom släppt två teaserfoton av Donghae, Eunhyuk, Leeteuk och Ryeowook.
 
Donghae. Inte en av mina favoriter i gruppen men jag gillar den här bilden.
 
Eunhyuk. Jag älskar den här killen men tyvärr så är den här bilden väldigt konstig. Man kan inte ens se att det är han. Jag hoppas att det är bättre i videon och resten av fotona som brukar komma.
 
Ryeowook. Jag gillar verkligen den här bilden. Det är många som anser att Ryeowook är en av dom mindre "good-looking" i Super Junior men jag håller inte med. För mig är han en av dom som ser bäst ut.
 
Leeteuk. Vet inte riktigt vad jag tycker om denna bild. Man kan inte riktigt se att det är Leeteuk, vilket är synd. Men jag gillar den nog ändå.
 
Jag är i alla fall väldigt lycklig att dom äntligen kommer tillbaka med en ny skiva. Som jag skrev tidigare är även Kangin tillbaka efter två års militärtjänst. Det kan inte bli en bättre start på juli.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela