thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Lite smått och gott.

Publicerad 2012-06-20 07:44:04 i Allmänt.,

Hej! :)
 

Jag har blivit rätt dålig med att uppdatera vad jag gör om dagarna.
Förra veckan hände det inte mycket alls. Jag var ganska låg och hade inte så stor lust att göra något.
 
Men på söndagen var jag på födelsedagsparty. Ann och Katrin fyllde 19 år och det firades med ett stort gäng på Sweets Paradise. Allt du kan äta i form av sötsaker och lite pasta. Roligt ställe för födelsedagsparty. Efteråt blev det karaoke, även det himla roligt.
 
 
I måndags spöregnade det här. Men jag var modig och begav mig till Tenjin för lite glass och kikande i butiker. Men mina fötter gillade det inte så mycket. Dom var rätt blöta när jag kom hem igen...
 
 
Tisdag var jag återigen i Tenjin och umgicks med folk. Det blev karaoke, purikura-bilder och curry till middag. Dock inga bilder alls.
 
Idag har jag varit i skolan, så himla segt och tråkigt idag. Ibland undrar man varför vissa människor blir lärare när dom inte verkar ha någon lust alls med att lära ut. Åt lunch med några kompisar och nu vilar jag hjärnan lite innan jag ska plugga lite och göra lite andra nödvändiga saker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela