thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Kangin & Sungmin.

Publicerad 2012-06-25 08:55:39 i Koreansk musik.,

Hej! :)
 

Även idag är två till teaserfoton släppta inför Super Junior's comeback.
Denna gången är det Kangin och Sungmins foton.
 
Kangin. Jag älskar det! Något mer behövs inte sägas, så glad att han äntligen är tillbaka :D
 
Sungmin. Vad hände? Jag gillar det inte alls! Varför måste dom få honom att se ut som en tjej? Han har redan ett feminint ansikte så varför kunde dom inte gjort honom lite mer manlig än det långa blonda håret. Nä, jag hoppas det ändras innan dom gör comeback.
 

Kommentarer

Postat av: Sanne

Publicerad 2012-06-26 09:45:23

Gillar du japanskt mode? Decoden? Eller bara sånt som är Kawaii? Isf MÅSTE du spana in min blogg!



Där kan du läsa om mitt liv, min kärlek till asien, få tips om olika sidor där du kan shoppa snyggt asieninspirerat mode och nu kan du även spana in mina egendesignande mobilskal! So KAWAII.



Titta in på: http://wronginalltherightways.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela