thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Sådant som gör mig glad :)

Publicerad 2012-07-17 13:46:58 i Allmänt.,

Hej! :)
 

Det händer då och då att jag blir superglad när jag kommer hem och kollar i postfacket och det ligger ett brev där från Sverige. Det gör mig alltid lika glad.
 
Idag när jag kom hem låg det ett brev från bästa vän Katarina. Efter en helt urusel dag i skolan så gjorde det verkligen min dag, jag blev genast mycket gladare. Tack så mycket, Katarina, för att du är en så underbar vän! :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Sanne

Publicerad 2012-07-17 14:33:50

Haha guuud så sött! :D

Svar: Jag vet, det gjorde hela min dag så mycket bättre! :D
Anna Gavlén

Postat av: Sanne

Publicerad 2012-07-18 10:28:33

Sv: Ja men det var ju bra! hehe
alltid kul när man får fina brev, paket m.m. :D

Svar: Precis, det är något av det roligaste som finns. Speciellt om man inte förväntar sig det :)
Anna Gavlén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela