thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Min fredag den 13de.

Publicerad 2012-07-14 02:24:31 i Allmänt.,

God morgon! :)

Igår hade jag fullt upp, men det är roligt det med.
Skola såklart på förmiddagen, efter lite lunch trotsade jag regnet och tog mig till min gamla skola där det var några som gav deras avskedstal. Alltid lika tråkigt med folk som åker hem igen.
 
Dagny and Kerrin! Bye bye!
 
Jag och Kerrin, och en liten Connor som dök upp.
 
Dagny och jag. Will miss you!
 
Efter alla talen och så tog jag mig hem igen, genom regn och vind. Kan ju säga att vädret inte var det bästa igår. Runt sju-tiden kom det hit tre japaner, Shoko, Miyu och Ryo, och amerikanska Aimee. Vi gick och åt indiskt till middag, tog en sväng förbi affären för att köpa lite alkohol innan vi gick tillbaka till min lägenhet och umgicks. Riktigt roligt fredag den 13de.
 
Min curry, dom skrev saker i allas.
 
Shoko's curry.
 
Miyu's curry.
 
Aimee's curry.
 
Ryo's curry.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela