thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Life couldn't get better.

Publicerad 2012-07-23 03:48:45 i Allmänt.,

God morgon! :)

Det här med att uppdatera om vad jag gör om dagarna är väl inte min starka sida. För det mesta är jag lite för lat för att göra det om jag ska vara ärlig. I vilket fall som helst ska jag väl ta och uppdatera er om vad som hänt på sistonde.
 
I fredags fick jag sommarlov. Ingen skola i en månad nu, rätt skönt att slippa gå upp men samtidigt rätt tråkigt att inte träffa så mycket folk. Efter min skola i fredags tog jag mig till min gamla skolan för att säga hejdå till Ann som skulle åka hem. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, alltid lika tråkigt när någon åker hem.
 
 
I lördags var jag iväg och bowlade och åt middag med några trevliga människor. Dock gick inte bowlingen vidare bra för mig, men jag hade roligt iaf.
 
 
Idag är det måndag, klockan är snart elva och jag behöver inte vara i skolan. Det känns lite konstigt, men samtidigt skönt att verkligen få sova ut i en månad. Däremot är det lite tråkigt att inte träffa så mycket folk. Dock ska jag iväg på födelsedagskalas ikväll hos en av mina kinesiska klasskompisar. Det ska bli roligt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela