thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Beautiful target.

Publicerad 2012-07-17 13:54:06 i Allmänt., Japansk musik.,

Hej! :)

Igår när jag kom hem var det bara att ta en snabbdusch och sen hoppa i säng. Jag var grymt trött så därför blev det inget skrivet igår. I vilket fall som helst så var det det här jag spenderade en del av min dag med att göra.
 
 
Det här är alltså bilder på ett band som spelade i Canal City (stort köpcentrum) igår. Dom är faktiskt riktigt bra. Efter det så for jag, Ann och Rina hem till en Rina en sväng för att komma ifrån värmen en stund innan vi tog tunnelbanan tillbaka till Tenjin för middag.
 
En otroligt rolig dag även om det var lite varmt vissa stunder. Trodde nog vi skulle smälta bort ett tag, haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela